ZYTO – vagyis a tested GOOGLE keresője

Ha az emberek választ szeretnének kapni egy kérdésre vagy konkrét információt keresnek, akkor gyakran a google kereséshez fordulnak. Ennek eredményeként képesek megtalálni a leginkább releváns információkat a világ minden tájáról egy adott keresési kifejezéssel kapcsolatban. Mára a Google vált az egyik legsikeresebb és befolyásosabb vállalattá a világon.

Tehát miben hasonlít a ZYTO technológiája a Google-éhoz? Nos, mindkettőről elmondható, hogy úgy működik, mint egy keresőmotor. A Google segítségével számos különböző forrásból származó információkat találhatunk mindenről. De a ZYTO segítségével rengeteg információt fedezhetünk fel közvetlenül a saját testünkről.

Információ beolvasása

A ZYTO-vizsgálat és a Google-keresés közötti hasonlóságok a kérdéssel kezdődnek, és az információk összegyűjtésének módjával folytatódnak, melyek alapján megválaszolják a kérdéseket. A Google feltérképez több mint 100 billió indexelt weboldalt egy adott kifejezés keresése érdekébne, míg a ZYTO ellenőrzi a szervezet reakcióját egy meghatározott csoport digitális jellemzőket képviselő elemmel (biomarkerekkel) szemben, amelyek stresszorokként vagy kiegyensúlyozókként fejthetnek ki hatást a szervezetünkre.

A koherencia meghatározása az algoritmusból

Annak érdekében, hogy a legpontosabb és legrelevánsabb eredményeket kapjuk, mind a Google és a ZYTO egy-egy szabadalmaztatott szoftver algoritmusát használja fel. A Google algoritmus nyomokat használ a keresési szándék meghatározásához, majd számos különböző rangsorolási tényező alapján elénk tárja a beírt kifejezéshez kapcsolódó indexelt oldalakat. Hasonlóképpen, ZYTO algoritmus elemzi a szervezet galvanikus bőr reakció ingadozásait, majd meghatározza az ezekhez kapcsolódó válaszokat.

A legrelevánsabb eredmények elérése

Vannak természetesen más keresőmotorok is, de a Google tulajdonában van a piac többsége, mert következetesen szállítja a legpontosabb, releváns eredményeket. A ZYTO azért is ismert a releváns eredményekről, mert hardverünk és szoftverünk pontosan méri a szervezet válaszait minden egyes alkalommal. A Google-hoz hasonlóan a ZYTO-válaszok is a relevanciájuk alapján vannak rangsorolva. A ZYTO vizsgálat után könnyen láthatjuk, hogy a szervezet mely természetes megoldásokra, táplálkozási termékekre és egyéb wellness lehetőségekre reagált a legjelentősebben. A ZYTO-jelentés első része a keresőmotor eredményoldalához hasonlóan van beállítva, amelynek tetején a legkoherensebb elemek szerepelnek, és onnan mélyebbre merülhetünk, hogy további információkat fedezzünk fel a kb 20 oldalas jelentéseken keresztül.

A Google-on túl

Bár a Google más keresőmotorokhoz képest sokkal ügyesebb a leginkább releváns weboldalak meghatározásában egy adott keresési kifejezéssel kapcsolatosan, eredményei még mindig nem 100%-ban relevánsak minden alkalommal. Ez azért van, mert a weboldalaknak lehetőségük van arra, hogy fizetett hirdetések és SEO optimalizálási technikákon keresztül növeljék saját elérési eredményeiket. Emellett a Google algoritmusa éppen ezért, sajnos hátrányba helyezheti azokat a webhelyeket, amelyek valóban relevánsabbak lehetnek, ennek ellenére kevésbé jelennek meg az eredményekben.

Ezzel szemben a ZYTO vizsgálat “keresési” eredményeit nem lehet befolyásolni, mert közvetlenül a testből mérjük őket. A szervezet csupán válaszol a feltett kérdésekre, így nincs külső befolyásoló tényező. Az eredmények mindig pontos képet adnak a szervezet válaszairól valós időben.

Forrás:
Why a ZYTO Scan Is Like Google for Your Body

Tetszett?

Megosztás itt: facebook
Osszd meg Facebookon
Megosztás itt: email
Küldd el emailben
Védett tartalom!